184 şikayet edince ne olur?
Türkiye’nin her yerinden Alo 184 SABİM hattını arayan herkes; Sağlık Bakanlığı tarafından sıcak, güler yüzlü bir sesle karşılanıyor ve sorduğu her soru veya sorunun Bakanlığımızca empatiyle karşılanıp en kısa sürede çözüme kavuşturulduğuna tanıklık ediyor.
Şirket şikayetleri nereye yapılır?
T.C. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’nın “ALO 170” İletişim Merkezi’ne ve www..tr internet sitesine geçen yıl 20 milyondan fazla ihbar/şikayet ulaştı.
Bir işyerini nereye şikayet edebilirim?
Çalıştığınız kurumun iş hukukuna aykırı bir şekilde size karşı işlem yapması halinde ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne şikâyette bulunabilirsiniz.
Tüketici hakları hangi konularla ilgilenir?
Temel ve evrensel tüketici hakları; temel ihtiyaçların karşılanması, sağlık ve güvenliğin korunması, ekonomik çıkarların korunması, bilgilenme, ücretlendirilme, temsil edilme ve sağlıklı bir çevrede yaşama gibi unsurları içerir.
Bir işletmeyi nasıl şikayet edebilirim?
Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.
CİMER’e şikayet edince ne olur?
CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e iletilen şikayetler ilgili kamu kurumuna iletilir ve incelenir. Başvurunun sonucuyla ilgili bilgi başvuru sahibine iletilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde tamamlanır.
175’e ne şikayet edilir?
Alo 175 Tüketici Danışma Hattı Kira Artışı ve Finansal Zorluklar
170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
170 İhbarcının kimliği açıklanacak mı? İhbar eden kişinin kimliği kolluk kuvvetleri tarafından korunacak ve asla üçüncü taraflara açıklanmayacaktır.
Bir kurum nasıl şikayet edilir?
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi’ne 150’den veya www..tr adresindeki CİMER bağlantısından şikâyetinizi iletebilirsiniz. Şikâyetinizi iletirken, şikâyetin şifre ücreti ile ilgili olduğunu belirtmeniz, doğru bilgi verebilmek açısından önem arz etmektedir.
ALO 170 neye bakıyor?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Türkiye Cumhuriyeti Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunar.
176 neyin numarası?
Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi Alo 176, Bakanlığımızla ilgili vatandaşlarımızdan, yerli ve yabancı turistlerimizden gelen her türlü bilgi, öneri ve şikayetlere cevap vermektedir.
174 neyin numarası?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.
Firma şikayeti nereye yapılır?
ALO 175. Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.
Tüketicinin 8 Temel Hakkı Nedir?
Bunlara temel ihtiyaçların karşılanması hakkı, oy hakkı, duyulma hakkı (temsil), tazminat hakkı, eğitim hakkı ve sağlıklı bir çevrede yaşama hakkı dahildir.
Tüketici hakem heyeti kaç TL’ye kadar 2024?
2024 yılı için uyuşmazlık değeri 104.000,00 TL (yüzdörtbin) Türk Lirası’nın altında olan tüketici uyuşmazlıklarında Bartın İl Tüketici Hakem Heyetimize başvuruda bulunulabilir.
Şikayet ettikten sonra ne olur?
Cumhuriyet savcılığı, şikâyetçinin başvurusu veya beyanı üzerine iddianın suç teşkil ettiği sonucuna varırsa derhal soruşturma başlatır. Soruşturma işlemleriyle deliller toplanır; tanıklar dinlenir, deliller alınır veya bilirkişi ifadeleri sorgulanır, ilgili makamlara yakalama emri çıkarılır ve iddianın doğruluğu araştırılır.
184 arayınca ne oluyor?
4207 sayılı Kanun hükümlerine aykırılıklara ilişkin bildirim ve şikâyetler, Sağlık Bakanlığı ALO 184 İletişim Merkezi (SABİM) Tütün İhbar Hattı veya Yeşil Dedektör mobil uygulaması aracılığıyla Bakanlığımıza iletilmektedir.
Savcılığa şikayet edilen kişiye ne olur?
Cumhuriyet savcılığına şikayette bulunan kişiler mahkemeye çıkarılmazsa emniyet müdürlüğünde ifade verirler. Şüpheliler yani Cumhuriyet savcılığına ihbar edilenler ifadelerini verdikten sonra Cumhuriyet savcılığı tarafından sorguya alınır.
Şikayet çekilirse ne olur?
İddia edilen suçların ceza kovuşturması, şikâyetçinin şikâyetini geri çekmesiyle sona erer. Şikâyet konusu olmayan suçlar kamu düzeniyle ilgili olduğundan, şikâyet geri çekilse bile ceza kovuşturması devam eder.
Tavsiyeli Bağlantılar: Hepsiburada 2 Ay Sonra Öde Nedir